CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 14, 2011

hari ketiga praktikum (11 mei 2011)

salam buat semua... hari ketiga... aku makin selesa dengan sekolah... alah bisa tegal biasa... aku makin seronok utk bekerja di waktu petang...

hari ni aku masuk kelas 2R&S ... untuk subjek pendidikan jasmani... relife kelas pn. jong... aku agak gentar untuk melangkah ke dalam kelas itu... kerana mereka katogeri kelas yang agak terakhir.... bagaimana akau nak hadapinya???

persediaan yang telah buat serba sedikit alhamdulillah... telah berjaya...

kelas pendidikan jasmani di sekolah menengah telah diasing .. tiada pelajar lelaki dan perempuan dalam kelas PJK... jadi sewaktu aku masuk dalam kelas itu... aku telah bersama pelajar perempuan melayu cina dan juga india...

mereka ingin turun ke padang... tapi.. aku telah mengambil keputusan untuk berada di dalam kelas sahaja... alhamdulillah.... aktiviti demi aktiviti kami jalankan...

antara aktiviti yang dijalankan... teliga karat... huhuhu " saya suka jadi baik, kerana orang baik itu baik, saya ada kawan baik, dia sangat baik dengan saya, saya akan berkawan dengannya baik"...

aktiviti lain yang dijalankan adalah... seperti spell it right... waa... budak2 ni hebat.. tapi satu je.. asal nak eja.. kene tulis atas kertas dulu.. huhuhu

bile nak habis mase... aku telah mengajukan beberapa teka teki .... :-)... mereka kate aku main tipu.. hahaha....

apa2 pun.. aku gembir adengan penerimaan mereka... india, cina mahupun melayu.. semua dapat menerima kehadiran ke kelas pada hari ni... mungkin ade sebahagian yang tidak menunjukkan minat.. tetapi kerja sama yang diberikan oelh mereka.. menunjukkan.. peranan pelajar kepada guru supaya menghormati mereka...

adakah2 hari2 yang mendatang akan menjadi lebih baik??? moga2 begitu la...

0 comments: